Vanliga frågor och svar

Vänligen läs igenom dessa vanligt förekommande frågorna och svaren innan du kontaktar oss.

Hur lång tid tar det för min barnvagn att komma?

I dem flesta fallen kommer en leverans att ske inom 5 arbetsdagar.

Får jag ett spårningsnummer så jag kan följa leveransen?

Ja självklart, så fort paketet lämnar butiken får du en notis med ett spårningsnummer så du kan följa paketets resa påväg hem till dig.

Måste jag vara hemma när paketet kommer?

Du kommer bli kontaktad av speditören när det är dags för att planera leveransen, då kan du diskutera alternativ direkt med dem då det är lite olika beroende på vart i landet du bor och vem som kör ut paketet.

Om jag ångrar mig, kan jag skicka tillbaka vagnen?

Absolut går det att göra, du kommer få all information kring retur och alternativ i samband med din order.

Vad händer efter jag betalat min beställning?

Din beställning plockas ihop och skickas samma vardag om du beställer innan 11:00, annars går den dagen efter och du kommer få ett tracking nummer där du kan se exakt vart paketet befinner sig under resan hem till dig.

Får jag ett kvitto på min beställning?

Givetvis får du det, efter fullbordad betalning så får du ett digitalt kvitto direkt och du kan se detta samt ladda ner / skriva ut det från ditt konto hos oss.

Skicka ett mail till oss

 

Undrar du över något annat gällande våra produkter eller tjänster så är du alltid välkommen att skicka ett mail till oss på:
info@babyvagnen.se

Vi svarar alla mail så fort vi kan, normalt inom 24 timmar även helger